ביטון על הכספים למורים: "הבעיה מאחורינו"

המהדורה המרכזית No Comments on ביטון על הכספים למורים: "הבעיה מאחורינו"

השר במשרד החינוך חיים ביטון למימרן ב'קול חי': "בוסו רץ עד הסוף בבני ברק, אלא אם כן נקבל את מה שהיחסיות האמיתית שאנחנו צריכים לקבל ונעשה שיקול מחדש". על החתימה בבית שמש: "אבוטבול יהיה ראש עיריית בית שמש"

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר במשרד החינוך, חיים ביטון, שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לעסקת חטופים: "אנחנו מחכים בכיליון עיניים שיהיה הסכם נורמלי שמישהו מתכוון לעמוד בו בצד השני כדי להחזיר את החטופים. אני לא יודע עדיין על פריצה מיוחדת או סיכום מיוחד".

על הדחת כסיף: "אני חושב שזה דבר חשוב שצריך לקרות. לצערי אני לא רואה את זה קורה כי היועמ"שיות הביעו את דעתם שזה לא יעבור בבג"ץ. אני בהלם טוטאלי שהוא עדיין חבר כנסת".

ביטון תקף את "הטלת מורך הזאת של קבוצות באוכלוסייה וקריאה לבחירות. שום דבר לא השתנה מבחינם. הם לא רוצים את הממשלה הזו".

עוד הוסיף ביטון: "זה לא הזמן לבירור הדברים האלה כשחיילים שלנו עדיין נלחמים. אני נפגש עם חיילים שחוזרים משם והם בשוק ממה שקורה כאן. באים לפה והכל כאילו לא קרה כלום. לא מבין למה היה צריך עכשיו את הקיצוניות הזאת". 

על כספי המורים: "פרצנו את הבעיה המשפטית. יש פה תקנות שצריכות להיחתם. בע"ה הפתרון מאחורינו". 

הוא התייחס לבחירות המקומיות בבני ברק והבהיר: "בוסו רץ עד הסוף בבני ברק, אלא אם כן נקבל את מה שהיחסיות האמיתית שאנחנו צריכים לקבל ונעשה שיקול מחדש".

על החתימה בבית שמש: "ידידינו משה אבוטבול, שהוא סגן שר יהיה ראש עיריית בית שמש. כמה הרימו גבה בתחילת הדרך, כשיו"ר ש"ס הרב אריה דרעי קפץ למים והלך בעיניים סגורות. היו פגישות חשובות מאוד עם שורה גדולה של רבנים, והיום ברוך ה' הם קרמו עור וגידים וזכינו לחתום על ההסכם שיעשה סדר בעיר".



0 תגובות